Brunssivaraukset

Varaus- ja toimitusehdot

Ehdot ovat voimassa 1.8.2019 alkaen ennakkoon tilatuille ja maksetuille brunssivarauksille.

Ennakkovaraus ja toimitus

Blomma Catering myy varauksia etukäteen itse järjestämilleen brunsseille erikseen valittuina ja verkkokaupassa ilmoitettuina ajankohtina. Tilaajan pitää olla täysi-ikäinen yksityishenkilö tai yritys. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Asiakkaan on varauksen yhteydessä annettava nimensä, valittava varattavan tapahtuman päivämäärä ja kattaus, sekä tilattava oikea henkilömäärä. Varaus sitoo Blomma Cateringiä, kun se on maksettu ja vahvistettu.

Tilausvahvistus toimitetaan sähköpostitse ja sillä todennetaan varaus paikan päällä. Ennakkotilauksella annamme aina hintaedun verrattuna tilaisuudessa suoritettuun maksuun. Tilaisuuskohtaisen hinnan näet aina verkkokaupasta. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Tilaaminen

Ennakkovaraus tilataan verkkokaupassa siirtämällä sopiva tuote ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin varauksen varmistamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin varaus- ja toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout maksutavat.

Valitsemalla Checkout maksutavan kassalla hyväksyt myös Checkoutin ehdot

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A
33100 Tampere
Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@checkout.fi, 0800 552 010 09) ehdot.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Blomma Cateringin yleiset ennakkotilausehdot.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, vahvistamme sillä varauksesi tilaisuudessa tai mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että varauksesi sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: catering@blommagroup.fi
Puhelin: +358 40 1488 477 tai +358 50 552 1232

Toimitustavat ja -kulut

Emme veloita toimituskuluja sähköpostivarauksista. Myöhemmin mahdollisesti myyntiin tuleva lahjakortti voidaan kuitenkin toimittaa myös postitse. Esitämme ostoskorissa sen postitukseen liittyvät kulut erillisinä valitun toimitustavan mukaan. 

Toimitusaika

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Vahvistus toimii myös vahvistuksena saapuessasi paikalle. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina tilausnumerosi saatavilla. 

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

  1. Sähköposti: catering@blommagroup.fi
    Puhelin: +358 40 1488 477 tai +358 50 552 1232
Saapuminen tilaisuuteen

Pöytävaraus on voimassa varatusta ajankohdasta 30 min eteenpäin. Ilmoitathan myöhemmästä saapumisesta asiakaspalveluumme etukäteen. Nuussa tapauksessa pidätämme oikeuden myydä pöytä edelleen.

  1. Sähköposti: catering@blommagroup.fi
    Puhelin: +358 40 1488 477 tai +358 50 552 1232
Peruutusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa varaus 24 h ennen brunssin alkamista ja palautamme maksetun summan tilille. Mikäli peruutus tapahtuu saman päivänä ennen tilaisuuden alkua, palautamme 50% maksetusta summasta. Peruutuksen tulee tapahtua asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse. Olemme varanneet raaka-aineet ja aloitamme valmistelut jo siis edellisenä päivänä.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: catering@blommagroup.fi
Puhelin: +358 40 1488 477 tai +358 50 552 1232

Tilaisuudessa

Tilaisuudessa noudatamme hyviä tapoja ja järjestyssääntöjä, emme häiritse muita ruokailijoita. Mikäli sääntöjä rikotaan voidaan asiakas poistaa välittömästi tilaisuudesta. Asiakkaan on kuitenkin maksettava varattujen ja tilattuiden palveluiden hinta, eikä jo suoritettujen maksujen palautusta voi vaatia.